Modalitatea de livrare

Livrarea produselor comandate de la BRICOSPOT se efectueaza pe intreg teritoriul Romaniei, prin modalitatile de livrare prezentate in ultima etapa de finalizare a comenzii.

In cadrul fiecarei comenzi sunt specificate produsele comandate, pretul, modalitatea de plata, termenul de plata, datele persoanei care a realizat comanda si adresa de livrare si/sau facturare.

Vanzatorul va emite catre Cumparator o factura pentru produsele livrate, obligatia Cumparatorului fiind sa furnizeze toate informațiile necesare emiterii facturii conform cu legislatia in vigoare.

Pentru o comunicare corecta a facturii aferente Comenzii, Cumparatorului ii revin obligatiile de a-si actualiza ori de cate ori este cazul datele din Contul sau si de a accesa informatiile si documentele aferente fiecarei Comenzi, existente in CONT CLIENT.

Prin aceasta modalitate de comunicare Cumparatorul va detine, accesand CONT CLIENT, o evidenta a facturilor emise de BRICOSPOT, putandu-le salva si arhiva la randul sau in orice moment si in orice modalitate pe care o doreste.

Daca aveti deja un CONT CLIENT si ati salvat adrese de livrare si facturare, acestea se vor incarca automat la completarea unei comenzi online.

Costurile de livrare sunt calculate automat in cosul de cumparaturi pentru livrarea prin curier, la ultima etapa de finalizare a comenzii.

Comenzile cu o valoarea de peste 1.000 lei se livreaza in Bucuresti si Ilfov in mod gratuit prin flota proprie/a partenerului BRICOSPOT.

Costurile aferente acestei modalitati de livrare pentru comenzi mai mici de 1.000 lei vor fi comunicate prin telefon sau email de catre operatorul de vanzari BRICOSPOT.   

Aceste costuri difera in functie de distanta pana la adresa de destinatie, precum si de valoarea totala a bunurilor comandate (in cazul livrarii cu flota proprie/ a partenerului BRICOSPOT) sau de greutatea produselor (in cazul livrarii prin curier).

Termenul de livrare pentru:

- Produs in stoc - 1-2 zile lucratoare de la plasarea comenzii, cu exceptia sarbatorilor legale.

 - Produs comanda speciala- va fi comunicat de catre un reprezentant al BRICOSPOT.

In cazul in care din motive independente de departamentul de logistica al partenerului BRICOSPOT comanda realizata nu poate fi livrata conform estimarii furnizate, BRICOSPOT se obliga sa informeze clientii asupra acestor schimbari.

Pentru orice modificare ce implica livrarea comenzii puteti sa solicitati ajutorul unui reprezentant BRICOSPOT prin intermediul sectiunii LIVE CHAT, la 021 310 10 40 sau via email la comenzi@bricospot.ro

Transport

BRICOSPOT pune la dispozitie transportul produselor comandate direct la adresa clientului.

In plus, BRICOSPOT ofera livrare GRATUITA pentru comenzile cu valoare mai mare de 1.000 lei prin intermediul flotei proprii/a partenerului BRICOSPOT.

Costul si conditiile de livrare fie prin compania de curierat cu care suntem parteneri, fie prin flota proprie/ a partenerului BRICOSPOT sunt afisate in pagina de finalizare comanda.

Optiunea de transport prin flota proprie/a partenerului BRICOSPOT este valabila doar pentru comenzile din Bucuresti si Ilfov.

Pentru localitati in afara retelei de curierat, livrarea se va face contra unei taxe suplimentare care este afisata in mod automat dupa inserare adresei la care se doreste expedierea coletului.

Verificare produselor cade in responsabilitatea cumparatorului, reclamatiile ce depasesc 14 zile calendaristice de la momentul intrarii in posesie a coletului nu vor fi acceptate.

Serviciul de livrare a produselor comandate oferit de BRICOSPOT este asigurat cu conditia ca regulile precizate mai jos sa fie respectate.

1. Transportul este asigurat pana in zonele in care masinile pot parca in conditii de siguranta.

2. Transportul produselor de la masina in/la/pana la locuinta cumparatorului nu intra in obligatiile conducatorului auto.

3. Clientul trebuie sa se asigure ca are cu cine sa descarce si sa transporte marfa in curte/casa/apartament, daca acest lucru este necesar.

4. In situatia in care la numerele de telefon lasate de dumneavoastra nu raspunde nimeni intreaga raspundere pentru neplacerile cauzate de intarzieri apartine clientului.

5. Daca marfa nu poate fi livrata din cauza clientului (adresa incorecta, incompleta, numar de telefon gresit etc), urmatorul transport nu mai intra in categoria serviciului gratuit si se va face numai contra cost.

6. Solicitarile speciale nu fac obiectul conditiilor de mai sus. Pentru o cotatie va rugam sa ne contactati la contact@bricospot.ro

7. Nu ne asumam raspunderea pentru intarzierile in livrarea marfurilor cauzate de forta majora (inundatii, cai de acces inzapezite, impracticabile etc). In acest caz, transportul se va reprograma in functie de posibilitatile de transport.

Atentie! Conducatorul autovehiculului va ajuta la descarcarea marfii din masina, insa nu si la manipularea sa in vecinatate, de aceea va recomandam ca in cazul in care aveti marfuri voluminoase sa aveti personal pentru manipularea produselor.  

Pentru alte informatii legate de livrare aveti posibilitatea transmiterii unei solicitari prin intermediul formularului de contact, pe adresa de e-mail la contact@bricospot.ro