Retur produse

Pentru a putea completa si trimite formularul de retur trebuie sa fii logat in CONT CLIENT.

Poti sa returnezi unul sau mai multe produse conform termenului de retur de 14 zile calendaristice de la data primirii comenzii DOAR DACA achizitia e pentru persoana fizica.

  • Daca vrei sa returnezi mai multe bucati din acelasi produs este suficient sa completezi un singur formular de retur.

  • Daca vrei sa returnezi mai multe produse, diferite, completeaz─â cate un formular pentru fiecare dintre acestea.

Atentie! In cazul oricarui produs te rugam sa verifici daca cutia a fost avariata in timpul transportului.

Daca produsul cu o cutie avariata face parte din categoria PARCHET si doresti sa il returnezi, te rugam sa deschizi DOAR 1 cutie.

 

Daca produsul cu o cutie avariata face parte din categoria USI si doresti sa o returnezi atunci te rugam ca verifici daca usa a fost sau nu avariata inainte de a apela la retur. In unele cazuri cutia avariata nu reflecta accidentarea produsului in sine.

 

Ai nevoie de informatii suplimentare?

Nu ezita si contacteaza-ne prin LIVE CHAT, pe email la contact@bricospot.ro sau la numarul de telefon 021 310 10 40.

www.bricospot.ro iti ofera posibilitatea de a returna produsele care nu se potrivesc nevoilor tale la fel de simplu cum le-ai cumparat! Daca un produs achizitionat nu te multumeste 100%, il poti returna in 14 de zile calendaristice de la momentul livrarii/ridicarii DOAR DACA achizitia e pentru persoana fizica.

Tot ce trebuie sa faci este sa trimiti formularul de retur completat cu datele tale si produsul/ produsele pe care doresti sa le returnezi pana cel tarziu in cea de-a 14-a zi calendaristica de la data livrarii la adresa mentionata in comanda.

Dreptul la retragere confera urmatoarele beneficii:

Consumatorul, astfel cum este definit in OUG nr. 34/2014 are dreptul sa se retraga din contractul incheiat la distanta in termen de 14 zile calendaristice, fara invocarea niciunui motiv si fara a suporta alte costuri decat cele de livrare.

Astfel, potrivit OUG nr 34/2014, perioada de returnare a unui produs expira in termen de 14 zile calendaristice de la:

ziua in care cumparatorul intra in posesia fizica a ultimului produs - in cazul in care cumparatorul cumpara printr-o singura comanda produse multiple care vor fi livrate separat.

ziua in care cumparatorul intra in posesia fizica a ultimului produs – in cazul livrarii unui produs care consta din mai multe loturi sau piese.

In cazul in care cumparatorul decide sa anuleze sau sa returneze o comanda, acesta va putea completa online formularul de retur.

In cazul anularii sau returnarii unei comenzi, cumparatorul trebuie sa returneze si eventualele cadouri/voucher-e care au insotit produsul/produsele respective.

www.bricospot.ro va rambursa suma aferenta comenzii in maxim 14 (paisprezece) zile de la data informarii asupra deciziei sale de anulare sau returnare a comenzii.

Dreptul de retragere din contract este acordat doar persoanelor fizice.

Suma aferenta comenzii va fi returnata dupa cum urmeaza:

- pentru comenzile achitate cu card online -> prin restituire in contul din care a fost efectuata plata;

- pentru comenzile achitate cu OP/ramburs/Card bancar -> prin virament bancar;

- pentru comenzile achitate prin credit de consum -> anulare/recalculare contract rate.

Conditii generale pentru returul produselor vandute de BRICOSPOT:

Costul de transport pentru retur cade in responsabilitatea cumparatorului.

Produsele pe care le returnezi trebuie sa fie in aceeasi stare in care le-ai primit.

Nu se accepta produsele asupra carora au fost efectuate interventii neautorizate, cele care prezinta urme de uzura sau folosire excesiva, zgarieturi, lovituri, socuri mecanice / electrice, produsele carora le lipsesc accesorii.

Returul se face in ambalajul original, cu etichetele initiale intacte si toate documentele cu care a fost livrat produsul.

Daca produsele de returnat au fost insotite de eventuale cadouri/voucher-e, trebuie returnate si acestea.

Daca ai cumparat mai multe produse de acelasi fel si vrei sa le returnezi pe toate, asigura-te ca doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se accepta doar daca sunt sigilate.

Dupa inregistrarea cererii de ramburs prin completarea formularului de retur, contacteaza firma de curierat care ti-a livrat coletul ca sa ridice produsul/produsele pe care vrei sa il/le returnezi.